martes, 16 de febrero de 2016

ISABEL ANTÓN
16-02-2016

Una veïna del barri del Cabanyal de València de 71 anys d'edat ha estat l'última dona que ha mort presumptament a mans del seu marit. Un crim que posa de manifest que queda molt per fer per paralitzar aquest drama.
La societat valenciana, a través dels seus representants polítics i socials, va expressar ahir el seu rebuig unànime als nous casos de violència masclista registrats en els últims dies.
Un centenar de persones van guardar durant el migdia tres minuts de silenci costat de l'edifici de la presidència de la Generalitat, a la plaça de Manises, per expressar la seua repulsa per aquests nous assassinats a Espanya i demostrar la solidaritat de la societat als familiars de les víctimes.

Aquesta va ser la notícia que vaig escoltar ahir pel matí mentres anava al col·legi. Em va deixar bocabadada i vaig estar parlant amb la meua mare sobre el tema. Em va dir que la cosa que més pena li donava era que al final s'estavem fent insensibles, perquè com cada dia escoltem una i tantes notícies del mateix, al final molta gent acabava pensant cosas com: "Açò és el de sempre."
Em pareix molt fort, el assassinat d'una dona per violència masclista. També és cert que em pareix molt bé que hagen fet aquesta congregació i aquest silenci per les víctimes, que, per desgràcia, cada vegada són més.
La razón- Violencia de Género

No hay comentarios:

Publicar un comentario