sábado, 16 de enero de 2016

ISABEL ANTÓN 16-01-16


Libre soy- Frozen

Quan vaig vore la pel·lícula de "Frozen" ma mare ens va dir als meus germans i a mi que escoltarem aquesta cançó amb atenció. Jo no vaig entendre el que volia dir, perquè la relacionava amb la pel·lícula, però després ma mare va dir: "Aquesta cançó està dedicada a totes les dones maltratades i a totes les persones que no poden donar la cara i a la fi, es troben amb la força suficient per a alliberar-se"
La vaig tornar a escoltar i es cert. Aquesta cançó podria ser perfectament d'una dona que a la fi pot ser ella mateixa, sense lligams amb la seua ex-parella. Jo veig aquest missatge en accions que fa la xica com per exemple, canviar-se d'un vestit que li tapa sencera a un que deixa vore la seua bellesa, també quan llança el seu guant en senyal de que es lliure i en moltes frases de la cançó, com la que diu: "Ya no regresaré, no queda nada atrás" Com dient que oblida el seu passat i que torna a fer la seua vida fent-se el castell de gel.
Em pareix molt bé que en pel·lícules de Disney que pot ser vejen tots els xiquets, hi puguen haver missatges tan significatius.
Crec que cadascun pot donar-li una interpretació, però crec que duríeu escoltar la cançó en aquest sentit, que segur que vos fa reflexionar.

3 comentarios:

  1. Es veritat! Fins ara no havia caigut. Em pareix molt bé que Disney promulga aquests temes per a que els xiquets comencen a trinxeres bona educació des-de ben menuts.
    Ana Reig

    ResponderEliminar
  2. AMELIA DESCO
    18-01-2016
    Havia escoltat aquesta cançó moltes vegades i mai m’havia adonat, però ara que ho has dit la he tornat ha escoltat i si, parla sobre la liberació d’una dona, i em pareix molt bé que Disney pense en aquest problema i que he publique en les seues pel·lícules per a què la gent també ho pense i el xiquets ho puguen aprendre i no siguen uns futurs maltractadors.

    ResponderEliminar
  3. Mai ho havia vist des d'ixa perspectiva, però sin duda tens raó, a algunes parts hi poden haver missatges contra la violència de gènere, com quan diu "Y los miedos que me ataban, muy lejos los dejé", com dient que la por que tenia cap a l'home que la maltractava, mai el tornarà a tindre perquè li ha deixat. A mi també em pareix bé que Disney faça això, ja que la majoria dels xiquets veuen les seues pel·lícules.

    Nuria Fleta.

    ResponderEliminar