martes, 19 de enero de 2016

ISABEL ANTÓN 19-1-16

Aquest matí he vist un vídeo molt bó en el que aperèixen xiquets de 8 a 12 anys més o menys.
Els fan una proba en la que els presenten a una xiqueta, primer els diuen que li facen una carícia o alguna mostra d'amor. Tots els xiquets, encara que amb vergonya, reaccionen possitivament i tots ho fan. Però després quan els diuen que li pequen o li facen mal, tots diuen que no, que a les dones no hi ha que maltractar-les, inclús un dels xiquets diu: "Jo no vuic fer-ho perquè estic en contra de la violència de gènere"
Em pareix que si xiquets de tan xicoteta edad fan aquestes coses i reaccionen així, és perquè alguna cosa estem tractant de canviar en la mentalitat de tots, pot ser també volen fer vore com de ridícul és dir-li a un xiquet que pegue a una xiqueta, o quina cara possen pensant que és una broma. La seua inocència fa que parega més ridícul encara el fet de pegar a una xica.
Crec que és un vídeo que deixa que pensar, perquè si tot de veres estiguera tan clar, seguiria haguet violència de gènere hui en dia?

Así reaccionan los niños cuando les dices:"Pégale" a una niña

1 comentario:

  1. AMELIA DESCO
    19-01-2016
    Aquest vídeo jo també l'he vist i al vore'l m'he alegrat molt perquè aquest xiquets són el futur de la societat i són conscients de que pegar a la gent, no soles a les dones està mal. A més a més al vore aquest vídeo també he pensat que dins d'uns anys el nombre de víctimes per violència de gènere va a disminuir molt perquè la violència no es soles un problema del maltractador i de la víctima, és de tota la societat.

    ResponderEliminar